mandag 4. oktober 2010

Utfordring: "Lopper i blodet"


Denne månedens utfordring hos NIB går ut på at vi skal vise
 vårt beste loppisfunn!
Mitt beste kupp er denne gamle jernsenga som jeg fant på loppis nå i høst! *gliser*

Jeg sto og tviholdt på den, mens jeg ringte min kjære...og fikk han til å reise fra jobb for å hente senga og kjøre den hjem til Skogland! Fikk jo ikke plass til den i min egen bil...og den MÅTTE BLI MIN!!!


Den siste perfekte detaljen jeg manglet til mitt lille fristed; drivhuset.


*loppislykke*



post signature

11 kommentarer:

  1. Ja, dette må vel kalle ekte loppislykke! Du var utrolig heldig med den senga! :) Herlig plassering av den også.

    SvarSlett
  2. Denne er definitivt på loppetoppen...det må den være!

    Kos deg i høstferien (hvis du har...;))

    Klem...

    SvarSlett
  3. så tøff seng.:-) morsomt utfordring hos NIB, lykke til med flott bidrag.:-)

    SvarSlett
  4. Nydelig seng! Tenk jeg hadde en slik seng som liten. Min far hadde hatt den da han var liten. Da jeg fyllte 13 fikk jeg sovesofa. Det er ingen som kan svare meg på hvor jernsengen ble av. Gleder meg til å se sengen din i drivhuset ditt:-) Ha det bra! Klem

    SvarSlett
  5. For et kupp!!! Den var bare helt skjønn.
    Ha en fortsatt fin uke :)

    MAIAklemmer

    SvarSlett
  6. Det var et kupp ja, vakker er den! :o) Lykke til! :o)

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Ja,dette måtte jammen være det optimale loppekuppet,ingen tvil !!!!! Drømmer om en slik,jeg også .......du får nok mange koselige stunder i drivhuset,sammen med denne :) Prikken over i-en !!! - ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  8. Inge over - ingen ved siden av - lykkeloppis nr!

    Klem ♥ Jannicke

    SvarSlett
  9. Ohh.. Fiiine sengen sin! =D

    SvarSlett
  10. Å det der var ett riktig fin en! Forstår att du tviholt i denne. Har den gitt deg de lycklige dager du drömte om innen du skaffet den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var virkelig et bra kupp!
      Hadde den stående ute på tunet i sommer, men det var jo så mye dårlig vær.. :(
      Nå står den under tak i drivhuset og venter på VÅR :) Håper på mange lune og gode stunder der fremover!

      Slett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails