onsdag 23. april 2014

Ekte & ærlig...

I går kom årets 3.utgave av LevLandlig i handelen.
Utgaven jeg har ventet litt ekstra på...

Instagram@fruskogland

Utgaven dukket opp i vår postkasse en tidlig morgen før påske, og jeg må si det var den beste frokostlektyren ever!
 #fuckjanteloven

I sommer hadde vi fint besøk av journalist Toril Haugen og fotograf Helge Eek.
 Endelig sitter jeg med resultatet foran meg!
 Mitt hjem og mine kjære i selveste LevLandlig! Favorittmagasinet.

Hjerterom på Skogland
historien om et uvanlig huskjøp

Helt ekte, helt ærlig..uten noen form for reklame av produkter, slik det ofte er i andre magasiner.

I samme utgave får vi også bli med til idylliske 


post signature

12 kommentarer:

  1. Flott reportasje om dere og plassen deres. Og for en herlig dame dere fikk kjøpt
    stedet av. Slike vokser ikke på trær!!! Men noen ganger er man så utrolig heldig å få
    bli kjent med sånne herlige mennesker. Lykke til videre med prosjektene dere har i gang.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Ja det var en herlig reportasje. Kosa meg skikkelig med bladet.
    Dere har jo fått mye utav dette stedet. Er jo ikke store huset.
    Men når en er kreativ så finner en løsninger.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Jeg abonnerer også på bladet. Takk for god lesing :)
    Ha en fin dag.
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Koste meg også ein tidlig morgen, med ein kopp te og Lev Landlig ved kjøkkenbordet.
    Lev Landlig går jo ikkje ut på datoen, når eg liker denne stilen, så er blada like fine om 5 år og mer.

    Nydelig historie og så fint dere har fått det der. Hils Gudrun, Klem,

    SvarSlett
  5. Jeg måtte kjøpe bladet for å lese om dere og Hidlesundet. Veldig fine bilder og hyggelig lesning.

    SvarSlett
  6. Jeg har virkelig kosa meg med enda en utgave av Lev Landlig i hele påsken, favoritt magasinet mitt også! Såååå koselig å lese om dere, og de flotte bildene og en nydelig historie!!
    Ønsker dere en herlig vår!!
    Titti-klem

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig lesing! En varm historie og mange flotte bilder!!!!
    Gratulerer med flott reportasje!
    Vårklem fra Marit

    SvarSlett
  8. Det var en hyggelig reportasje, og ekstra hyggelig å lese om noen som man liksom kjenner litt fra før gjennom en blogg. Lev Landlig er virkelig favorittbladet... (",)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Jeg abonnerer også på Lev Landlig og koste meg stort med reportasjen både hos dere og i Hidlesundet. Herlig blad, midt i blinken for oss som pusser opp og koser oss med gamle skjeve og skakke hus. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  10. Jeg kjøpte tilfeldigvis Lev Landlig i dag (jeg pleier ikke det), og tenkte Skogland? Hæ? Følger ikke jeg en blogg som heter det? Joda, jeg kjente igjen det ene rommet etter det andre, også måtte jeg inn her og skryte av flott reportasje. Så utrolig koselig historie om Gudrun, og hvordan stedet ble deres :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med veldig fin reportasje i LevLandlig! Veldig fint blad, og ikke minst har dere et veldig fint hus :) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  12. Jeg havnet på en real rusletur hos deg i kveld jeg gitt, og har kost meg masse på turen. Du har en helt herlig stemning i bloggen din, og vet virkelig å gjøre det hyggelig rundt deg. Kjenner jeg er bittesmule misunnelig på landlivet deres, og gleder meg til å følge med videre. Kan man ikke bo sånn, er det jo så deilig å kunne rusle litt på sidelinjen hos andre som har muligheten. Det gjør godt i hjerterota :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails