søndag 26. juli 2009

Nymalt kjøkkengulv



Jeg bestemte meg for å male kjøkkengulvet nå i sommer, da det er 3år siden sist... Egentlig trenger vel alle gulvene et par strøk med maling snart, men det er jo litt av sjarmen at det er litt slitt ikke sant?! Før i tiden malte de gulvene hver sommer her på Skogland. Da flyttet hele familien inn i bryggerhuset så lenge. Nå er det andre tider gitt! hihi...


Da vi flyttet inn sommeren 2006 hadde vi bare få uker på oss til å gjøre det innflyttningsklart. Dvs male gulv, vegger og tak, lage bad, kjøkken, legge inn vann/kloakk, bytte elektrisk anlegg. Så vi malte alle vegger og gulv i en lys kremfarge, for å få de små rommene til å virke større. Vi brukte ncs-kode: 0503-G90Y.



Nå ønsket jeg å få en litt mørkere farge på kjøkkengulvet fordi det fort blir litt matsøl, og om sommeren er det lett å tråkke inn med sko for å hente noe å drikke f.eks. Valget falt på fargen Marrakesh 3606-Y29R. Det er en grå-beige farge. Linfarget kaller jeg den... Den passer til fargen på sofa og stolputer, og til og med Green-Gate serviset! hihi... Ingen tilfeldigheter her ;)

Fru K

1 kommentar:

  1. Nydelig farge på kjøkkengulvet! Linbeige er en av mine favoritter også;0) Liker det bedre enn hvitt, men må ha både hvitt og sort i tillegg!

    Har noen spørsmål ang. kjøkkenet deres, men sender dem på mail.

    Mette

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails