onsdag 22. juni 2011

Sommerinspirasjon i regnværet...

Her er mitt bidrag i boka
 -Sanselig Sommer-
Bildene ble tatt på denne tiden i fjor, for Hurdalsrosene blomstrer like fint akkurat nå.
Badeplassen består av et gammelt støpejernsbadekar med løveføtter, som jeg har fått av ei venninne som skulle kvitte seg med det! En værbitt planke blir brukt til å sette fra seg en forfriskning, og ei gammel gardintrapp i tre passer fint til å legge fra seg håndklær og badesaker.

Enkelt, men vakkert...

Har du enda ikke skaffet deg den herlige sommerboka, kan den bestilles HER!


post signature

5 kommentarer:

  1. hei.
    så vakkert hos deg,
    ja jeg har sett på disse bilder i boken, en nydelig bok, har den å anbealer den masse.
    håper du koser eg i badekaret på herlige sommerkvelder,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Du har det så nydelig! Var så heldig at jeg fikk boka her om dagen, og nyter virkelig alle de fantastiske bildene:) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. guten morgen du liebe
    so schön dein badespassfotoo.
    wünsche dir einen schönen tag.
    sei lieb gegrüsst daniela

    SvarSlett
  4. Det så ut som en utrolig deilig badeplass i hagen! :)

    Heldig du var som fikk det badekaret da :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine roser og herlig badeplass! Håper været bedrer seg snart sånn at badekaret kan tas i bruk :O)
    Ha en fin helg!

    klem Mona

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails