onsdag 11. januar 2012

Se, hva jeg fikk til jul!

Jeg har ønsket meg Else "Sprossa" Rønnevig's bok
 Bakerovnen verne-bygge-bruke
en godt stund, og til jul var jeg så heldig å få et brev/gavekort fra selveste Sprossa og mine kjære! *smiler*
Der sto det at jeg ville motta boken om få dager.

 *jippiiiii*

Det ser ut til å være ei flott bok som sikkert kommer godt med den dagen vi har fått reparert bryggerhuspipa.

En gang i fremtiden...

Det er visstnok sjelden å finne bakerovn, bryggepanne og vedkomfyr i såpass opprinnelig tilstand, så det er klart de skal få kjærlighet og pleie!


Det kommer forresten 2 nye bøker fra Sprossa,
om gamle hus, i 2012!

Så da vet dere hva som står på ønskelista mi..  ;)


post signature

1 kommentar:

  1. Så heldige dere er som har bakerovn mm inntakt. her ble alt revet i 1949.

    Jeg ser du har kommentarbekreftelse. Har du lest: http://www.mammas-hus.com/2012/01/ett-lite-nske-fra-mange-bloggere.html

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails