fredag 10. februar 2012

Bonderomantikk på moderne vis, del 1

Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, finalist i BoligDrøm's konkurranse Norges DrømmeBolig
Og i den forbindelse har jeg tatt noen nye bilder 
av rommene i 1.etg.

(2.etg. er jo bare kaos; Loftstue med et monster av et tørkestativ som er fullt av klesvask hver dag året rundt, og barnerommet som er felles jente-og gutterom. Dere kan jo selv tenke dere...)

"Bonderomantikk på moderne vis" 
har de kalt mitt bidrag.

I gangen har det visst skjedd forandringer siden bildene ble tatt.. bl.a. i form av en smal kommode i "svart" stål og gjenbrukstre. 

NÅ:

Oppbevaring er en STOR utfordring når 4 mennesker m/tilbehør :P skal fordeles på 86 kvadratmeter!

Her finnes ikke plass til "vanlige" garderobeskap noe sted! Tenk det...

Akkurat på millimeter'n ble det plass til badekar!
 
*LYKKE*

Ikke betalte vi mer enn en hundrings for det heller!!
Det lønner seg å slå til på en god deal ;)

Den gamle vedkomfyren er blikkfanget på kjøkkenet.

 Rinso-kassa er verktøykassa mi. Kjekt å ha det viktigste lett tilgjengelig ;)

Det originale hjørneskapet er bevart, mens resten av kjøkkeninnredningen kom på plass da vi overtok i 2006.

Den gamle kjøkkenbenken står rett innenfor
åpningen inn til stua.
(Som dere får se mer av i neste innlegg.)

God fredag!!


post signature


1 kommentar:

  1. Hei Kristine :)
    Nydelige bilder ღ elsker hjemmet ditt... En
    stund siden jeg la igjen en kommentar, men
    jeg er innom støtt og stadig å titter ;)
    Og selvsagt heier jeg på deg og har stemt ღ
    Litt stille fra min kant ennå, men er vel
    oppe å går snart :) Ønsker deg en fin helg,
    klem fra Mette

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails