mandag 10. mars 2014

Drømmehytta!

Jeg har en (uoppnåelig) drøm om hytte på fjellet.
 Fra jeg var ganske liten har vi leid hytter på fjellet med enkel standard, og jeg lengter stadig til fjellets ro og mystikk...

Her om dagen kom jeg over drømmehytta mi!



Beiset tømmer og skiferpeis!



Gråmalt eikekjøkken med skinnhåndtak!


Steinvasker på badet!


Alle fargene, materialene og interiøret jeg drømmer om i ei fjellhytte! Helt PERFEKT.


Det beste av alt; beliggenheten!
 På Norefjell, med utsikt over Krøderfjorden. 
(Kort vei hjemmefra er et must)


Bare synd det er så skrekkelig dyrt......

Ønsker du å se mer av denne drømmehytta, ta en titt HER.


1 kommentar:

  1. Fantastisk flott hytte,selv en som ikke drømmer om hytte på fjellet merket litt kribling nå!Kjempekoslig :)
    Toveklem :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails