mandag 7. desember 2015

JUL PÅ SKOGLAND

Her på Skogland kom jula tidlig i år. Det er ferdig pyntet inne og ute, og juletreet har stått i stua i ei uke allerede!  

Hvorfor: fotograf- og journalistbesøk som skal bli til julereportasje neste jul.


Snuppa vår fyller 12 år idag, så når denne dagen er over gjenstår bare julemarkedet som skal arrangeres her på Skogland i år.
 Desember er travel!

Søndag 13.desember kl. 12-17 ønsker vi velkommen til marked.
Vi åpner låvedørene for salg av diverse håndlagde produkter.


 I bryggerhuset blir det salg av bakervarer og spiselig gaveideer.
 Og i lysthuset selges det varm drikke.

Dette blir spennende! Kanskje blir det en ny tradisjon?


post signature

3 kommentarer:

  1. Det høres veldig hyggelig ut med julemarkedet, og jeg skulle ønske jeg bodde nærmere, så jeg kunne besøkt deg! Gratulerer så mye med dagen til 12-åringen! Og ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  2. Å så koselig for dokker, det ser så trivelig ut på bildene.
    Ønsker dokker fortsatt ei fin advent :)

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så koselig julepyntet!!!
    Også så hyggelig med julemarked!!!
    Skulle gjerne bodd nærmere da, merker jeg!!!!
    Fine og travle førjulsdager, ønskes deg fra meg!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails