fredag 2. oktober 2009

Høst...

Høst for meg er isolasjon og tetningslister! Hihi...

Bildet er fra barnerommet, med et av de eldste vinduene i huset... Her har jeg puttet glava mellom yttervindu og innervindu, siden yttervinduet er knust og vinduet er i generelt dårlig stand... Stakkars unger! Det skal bli godt med et nytt vindu her!


Sånn er det å bo i et gammelt hus, når kuldegradene kommer krypende... på morran i dag var det -3,5 grad! Så nå er det skikkelig høst blitt.

Men høsten er fin den om været er bra. Ingenting er så flott som klart høstvær med strålende sol, knallblå himmel og vakre farger på trærne!

Høsten har begynt å sette sitt preg på hagen. Modne epler, blomstene begynner å visne, bladene skifter farge og faller ned... Men rosene har faktisk vist seg fra sin beste side nå i høst! I morges var de vakkert dekket med rimfrost... (Synd jeg ikke fikk fotografert de!)

Det nye bedet mitt mangler fortsatt kantstein, og det kommer det vel til å gjøre helt til neste år tenker jeg...

Jeg vil igjen få takke for alle fantastisk hyggelige kommentarer og gratulasjoner! Blir sååå glad for hver eneste en :)

En anonym fortalte meg at det er et lite Skogland-innleggVi i villa også! Tusen takk for at du sa i fra! I tillegg til at vi har vært i flere lokalaviser, ligger det også ute på

Nrk Østafjells og Tv2.

Helt utrolig det her!



Ha en fin høst-helg folkens!

Fyr opp i peisen, kryp opp i sofaen under et deilig teppe, tenn masse stearinlys og kooos dere!!!



Fru K

3 kommentarer:

  1. Så nydelig peis du har, i likhet med resten av hjemmet ditt:O)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  2. Det er så koselig å være innom her! Ønsker deg en god og varm helg!!

    SvarSlett
  3. Kjempefin peis du har, søte!
    Og du er jo verkeleg i vinden for tida:) Heilt fortent meiner no eg:)
    Ha ei herleg helg!
    Klem Anne:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails