tirsdag 1. desember 2009

Er du spent???

Om du har vært med på min giveaway har du grunn til det... ;) for i dag er vinneren trukket!

Hele 97 stykker var med i trekningen! Takk for alle hyggelige kommentarer, søte dere!

Og vinneren er.....


*Prinsessa trekker vinnerloddet*

.....Aase!

Gratulerer så mye :)

Håper gaven faller i smak...


*****
Nå har endelig vinterværet kommet til oss, og i dag var det strålende sol i tilegg!! (12 minus) Vakkert når sola skinner over snødekket landskap...det gjør at julestemningen kommer snikende også :) Så idag tok jeg ungene med ut i hagen for julekort-fotografering. Og det var ikke lett! hehe... Håpløst å få de til å sitte stille og se i samme retning samtidig. Bildet under tok jeg da vi egentlig var ferdige. Tror jammen det blei det beste!



-Fru K-

10 kommentarer:

  1. Hey...meg eller??? Jeg som bare skulle innom å sjekke litt blogger før jeg gjør min egen trekning!!

    SvarSlett
  2. Så skjønne blånissebarn!

    SvarSlett
  3. Glemte helt å si at julekortbildet var jo kjempeflott, ser jammen ut som de er langt til skogs ja!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren!
    Nydelig julekortbilde. Helt skjønne farger!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren!
    Kjempeflott julekort bilde.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren med nydelig premie!!! Og julekortet ble knallfint!!! Kjenner til problemet med bilder av de små:)

    Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste.. litt mye på en gang her, men nå er jeg tilbake:P

    SvarSlett
  7. Så fin gave.:-) Rakk ikke å få med meg denne giwe awayen hos deg..:-) I dag har jeg laget min giwe away..:-) Koselige bilder :-) Ha en strålende dag.:-) fra Gry

    SvarSlett
  8. Åå for et koselig bilde! :)

    SvarSlett
  9. åh, har du sett, det bildet burde du være mer enn fornøyd med! Så nydelig med det blåe mot det hvite :) Og skjønne modeller også..

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails