lørdag 10. april 2010

MMS



Nyyyter...




13 kommentarer:

  1. å så herlig, sånn har jeg og sittet i dag, inni mellom raking av lau- er deilig-deilig med vår! Fin pottesjuler og pusekatt du har ;-)

    SvarSlett
  2. Nyt videre!

    God helg hilsen fra meg;)

    SvarSlett
  3. Det har virkelig vært en helt nydelig dag i dag, har kost meg masse med pusling i haven. Og i morgen skal det blir en reprise av været ser jeg. Nyyyter!

    SvarSlett
  4. hehehe,,ja ser ut som du nyter dagen ja,
    det bladet er flott..
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Herlig!!
    Det er vær til å nyte i dag ogso :-)
    Deilig med laaange vårdager ute!

    klem

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Så nydelig blogg du har. Jeg kan huske deg fra bolig plus norges vakreste hjem. Det er sikkert du har et nydelig og koselig hjem.
    Var veldig gøy at det var ei fra Hokksund som vant :) Bor selv ikke så langt unna Krokstadelva.
    Ha en fantastisk flott sømdag.
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  7. Mmmmm... ja slik skal ein lat dag nytast!
    :o)

    SvarSlett
  8. Hei,
    Jeg syns ditt hønsehus også var veldig fint... :o)
    Og så fine bilder du tar!

    SvarSlett
  9. Ja slike dager må man bare nyte :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Sååå nydelig bilde av søte Augusta i forrige innlegg, må bare si det først! Jeg kjøpte Gamle Hus & Hager faktisk for første gang forrige uke og det blir ikke den siste. Det kommer til å blie et "må ha" blad fremover. De sveitservillaene vi så i reportasjene var jo så jeg nesten besvimte...det går nesten ikke ann å se noe mer vakkert enn disse husene etter min mening. Ønsker deg en flott uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Hei, hei:-) Vil bare si at interiørbladet der fin bolig blir kåret til norges vakreste hjem, er mitt yndlingsblad. Har snart slitt det ut, for er så inspirerende lesning!!! Og vi har samme støvler;-) God natta fra Marianne:-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails