torsdag 29. juli 2010

Hurra, hei og hopp!

Jeg er så glad i dag!...

(selv om regnet øser ned!)

For det har skjedd underverker skal du vite...

I stua vår står denne Liatorp bokhylla fra Ikea og holder styr på alt fra bøker og dekoder/stereo, til ungenes tegnesaker, telys, lyspærer o.s.v
Fin er den, med profilerte hyllekanter og grønnmalt "faspanel" på bakveggen. Men den blir etter mitt syn ALDRI ryddig, uansett hva jeg gjør... Jeg har brukt både kurver og kasser til å legge småtteri i, og sortert bøkene etter farge!
Dører hadde virkelig vært noe!... (så alt rotet kan gjemmes bort)  Men da jeg sjekket Ikeas varebeholdning sist, fantes INGEN Liatorp-dører... *buhuu*



Jeg trodde dørene hadde gått ut av produksjon,
men jammen har de fått de inn igjen NÅ!

*o'lykke*

Så da var det bare "førstemann til mølla"!

Nå er dørene på plass, og jeg har montert gardiner bak glasset *fornøyd*
Hele stua virket med ett mye ryddigere! Fantastisk deilig... :)


Stua er ryddigere, og jeg er ryddigere i hodet ;)
Jeg tror at for å få ro sinnet, må omgivelsene også være ryddige og fungere optimalt.
Det er nok faktisk med på å påvirke oss, selv om vi kanskje ikke tenker over det...


post signature

15 kommentarer:

  1. Så fint det ble, og enig i at det ser ryddigere ut :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Skjønner at du er fornøyd! Det ble jo litt av en forskjell. Nydelig skap du har fått deg.

    SvarSlett
  3. Så fint det vart, og smart med sånne gardinger bak glaset. Trur nok heilt klart vi vert påverka om korleis vi har det rundt oss. Eg merker det i alle fall på meg sjølv...
    Klems

    SvarSlett
  4. Oi, ja det ble noe annet ja... ☺ Kjempe fint!!!

    Jeg har prosjekt "bort med all unødvendig nips" pågående hjemme hos meg... Blir endel små saker når man handler mye på loppis og i bruktbutikker gitt... He he ☺
    Ingenting skal kastes, bare settes bort i esker til jeg får meg et hus engang... ☺

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  5. Så flott det ble. Deilig å ha det ryddig jeg... og er helt enig med deg at skal en ha ro og slappe av må det være ryddig. Sånn er det vertfall for hu mor her i huset!!

    Ha en god kveld

    Sissel:)

    SvarSlett
  6. Det blei lekker ja;)) Ingen ting er som å få gøyme bort rotet!! og når ein kan gjere det så flott som du har gjort blir man LYKKELIG;)))))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  7. Javisst påvirker det oss.. Jeg blir vill i hodet av rot jeg hehe ;)
    Nydelige ble det hvertfall !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint, og jeg er helt med på det du skriver. Jeg er stadig på jakt etter løsninger som kan gi meg et ryddigere hjem med tilhørende ro i sjelen ;-).

    SvarSlett
  9. Det ble jo veldig lekkert da. Ikke så mye som skulle til, et par dører og gardiner, og vips fikk man nesten et nytt rom..;). Om ikke et nytt rom, så virket det veldig ryddig iallefall;).

    Ps. Godt at familiepusen kom hjem igjen. Skjønner godt det ble lykke i heimen da;)

    Ha en god kveld ;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  10. Kjempeflott ble det;)

    klem

    SvarSlett
  11. Skjønner deg, sånn har jeg det også;) Nå blei det veldig bra:)Det føles riktig godt når man "finner ut av det":)Du kommer nok til å slenge blikket på skapet en del ganger nå, å bare nyte;D

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med ryddige dører!

    SvarSlett
  13. NICE! Liatorp er en herlig serie! Jeg har også dette skapet + flere øvrige deler. Kommode, speil, skjenk og bord (på loftstua, i gangen, pluss i "spikerteltet"/hytta på Oppdal. Serien gjør også meg glad! :)))

    Fortsatt god sommer!

    Maria W. :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails