onsdag 1. september 2010

Vinnerne er trukket!

Hele 79 stykker har blitt med i trekningen av de to bøkene,
 og ved hjelp av RANDOM.ORG har jeg trukket ut;

Synnøve (Synnøves heim)
og
Bente (Anonym)

som vinnere!

Gratulerer :)

Send meg adressene deres, så dukker boka snart opp i postkassa!




Så da er det vel bare å ønske HØSTEN hjertelig velkommen!...


Langtidsvarselet for Skogland; SOL,SOL,SOOOL!!! 
  
*yes!*

PS: Marit: Jeg klippet av de visne blomstene, og satt Hortensiaen rett i kjeller'n...  ;)


post signature

8 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige vinnere. Flotte bøker.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!!

    Og du får kose deg masse i sola!!!

    Ha en fin dag videre!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Bloggen din er flott! :) Fant den desverre for sent til trekninga, men gratulerer til vinnerne ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for svar ang hortensiaen, da er det bare å prøve:-)

    God kveld, Maritklem:-)

    SvarSlett
  6. Fant deg på BoligPluss sine sider og måtte stikke innom. Så mye flott du gjør, og en koselig blogg;) Klem;)

    SvarSlett
  7. Åå,så heldig jeg er som var så heldig vinne den boka. Den harjeg ønsket meg leeenge:))

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  8. Gratulerer til vinnere:) Stakk hodet innom for å ønske deg ei god helg:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails