tirsdag 26. oktober 2010

I helga...

var jeg og lillemann på en liten hyttetur sammen med Snuppelura mi (bestisen) og hennes to småjenter. Vi gikk tur ned til sandstranda, og der lå fortsatt litt snø...

Ungene lekte i vannkanten...med vinterdresser og tjukke støvler!

På samme tid, 5 flytimer unna, lekte storesøster og min kjære også ved vannet...
over 40 grader varmere, og kun iført bikini og badeshorts!


SPRØTT!!!...

 

Ingen tvil om at vinteren nærmer seg her hos oss...

PS: Det kommer flere interiør-innlegg snart!
 Jeg bare venter på at litt mer overskudd skal dukke opp...  :P


post signature





8 kommentarer:

  1. Jeg synes det er flott med slike naturbilder også, alt trenger ikke være interiør, liksom. Det er jo mer her i verden.. ;)

    Flotte bilder du har tatt av løvet. Så godt du har fått frem hver minste detalj. Vakkert. OG koselig på strandtur. Kan tenke meg de to andre i familien har det litt varmere, ja. :)

    SvarSlett
  2. Jeg har også vært på hytta i helgen og samlet overskudd...hvorfor blir man så sliten på denne tiden av året? (iallefall jeg...)
    Håper dere har kost dere i alle fall:)

    klem...

    SvarSlett
  3. God kveld i Skogland!
    Holdt på å kjøre av veien idag, ikke fordi det var glatt men fordi jeg så skiltet Skogland klart og tydelig i mitt sidesyn. Sprøtt å komme så nære denne gården man har sett i boligpluss, og nå her. Kjørte gamleveien til Hokksund. Da bor vi ikke så langt fra hverandre da:) Gøy!

    Skal du på bloggtreffet i Drammen forresten?

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  4. Hallo! Og takk for at du var innom bloggen min! Det setter jeg stor pris på!
    Jada, det var selvfølgelig det skiltet!, så da har den båten gått for lengst! Men jeg har faktisk lett i ett år nå..;-)
    Håper du stikker innom igjen!
    Ha en fin fin kveld
    Stor klem Tone-C

    SvarSlett
  5. For noen fantastiske bilder du har tatt...og juleinspirasjonen under er herlig!!
    klem♥

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder!!! Det er hærlig når den første snøen kommer:) Vi har vært på fjellet ei uke nå og ungene har boltret seg i snø og akebrettkjøring! Mens mor ble litt syk host host... Sånn er det!

    Juleinspirasjonen din på forrige innlegg var helt skjønn!!!!!!!!!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  7. Vi tåler godt disse nydelige bildene, mens vi venter på mer nydelig interiørinspirasjon! Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails