onsdag 19. januar 2011

Mens jeg venter...

på at vinter og SYKDOM skal forsvinne, gleder jeg meg over disse vårlige bildene fra JDL.

Vinter og snø kan være koselig det også, hadde det ikke vært for all sykdommen den bringer...
 (JA, jeg har blitt allergisk mot sykdom! :P )

 Vi har et herlig vintervær om dagen med blå himmel, strålende sol og ca. 10 minus. Perfekt vintervær egentlig! Snøen glitrer som krystaller, eller diamanter om du vil.
Det kan jeg like...  :)

Men jammen er det godt å sitte med tekoppen, og drømme om
vår, sommer & hageliv ♥

Gleder meg til å jakte på gamle skatter på loppis til våren også :)
 Jeg kan nesten ikke vente!!

By the way: Tuuusen takk til dere som tok dere tid til å skrive en koselig hilsen til meg under forrige innlegg! ♥
Godt å høre at det er flere som kjenner seg igjen...



post signature

6 kommentarer:

  1. Så koselige bildecollager:) Herlige lyse bilder. Jeg legger meg til som følger og kommer garantert tilbake!

    SvarSlett
  2. Nydelige vårlige bilder...

    Da lir der andre "boller" og bo på småbruk...
    Det er min drøm også, men her på vestlandet er det umulig og få tak i :-(

    Men men, vi bor no godt her vi bor, så får vi heller vente på drømme plassen..

    Kommer snart igjen, for her var det koslig..

    Klem Birte

    SvarSlett
  3. Jeg er også allergisk mot sykdom...(magesjau aller mest), så jeg vet hvordan du har det.
    Men hva bedre til å kurere onskapen enn te og disse vakre bildene?
    Ja,nå kan våren bare komme!(og det helst litt faderlig fort)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  4. Å det var bare nydlege bilder:) Blei heilt dårleg eg! ventar litt på våren no,mest for me har så utruleg mange planer om blomsterbed og anna beplantning her:) Gledar oss,var ikkje tid til det i fjor når me flytte hit vertfall!
    gjeng ikkje arbeidslaus på ein gard som du skriver her!
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  5. Ja gleder meg til loppiser igjen:)
    ha en fin fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  6. Loppemarked er godt for en sliten vintersjel, og deilig å drømme om spennende skatter

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails