tirsdag 24. mai 2011

Søtinger!

Hei på dere! :)

I dag har jeg lyst til å takke dere som har
sendt meg bursdagsgratulasjoner her og på FB.
Søtinger! :)

Om man er litt trist & lei en dag, hjelper det ihvertfall på humøret å titte innom her!..

Slenger med en liten stue-kollasje med
isblå detaljer:


Maria W. har til og med lagd et lite dikt til meg i anledning dagen min...
Hjertelig takk, kjære du!

GRATULERER TIL DEG!
-TUDDELIDEI!
HÅPER DAGEN VAR VAKKER OG FIN
-OG BARE DIN
NÅ ER SOMMEREN ENDELIG HER
MED GRØNNE BLA'R PÅ SINE TRÆR
LA DEM HVISKE ET FORSIKTIG "HEI"
TIL FRU K, OG "GRATULERER TIL DEG!"

Maria W.


post signature

4 kommentarer:

  1. Å gratulerer så masse med overstått.
    Så koselig med et eget dikt...
    Håper du hadde en fin feiring.Nydelige isblåe ting.
    ha en kos ettermiddag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Gratulere :)
    Fine bilder i kollasjen din!

    - Alexander

    SvarSlett
  3. Koselig dikt du har fått :) Gratulere så mye med vel overstått :) Håper du hadde en fin bursdag :)
    Klem fra lise

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med overstått!
    Nydelige bilder med lekker blåfarge som får meg i godt humør:)
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails