søndag 20. september 2009

Tusen hjertelig takk...

...for alle kjempehyggelige kommentarer og gratulasjoner jeg har fått så langt i forbindelse med kåringen av

Norges
vakreste hjem!


Jeg setter ubeskrivelig stor pris på hver eneste en! :)
Hadde ikke regnet med å få så stor oppmerksomhet fra både kjente og ukjente i media, av bloggere, på Facebook og telefon... Først i morgen kommer bladet ut i butikkhyllene! Sprøtt å se sitt eget hjem i bladhylla...

Gulle kom hjem til Skogland en tur i går, for å se repotasjen i bladet. Hun hadde med seg en nydelig kurv med blomster, og vi koste oss ute i det nydelige været...

Vi er veldig fornøyde begge to :) Begge måtte felle noen tårer da vi hadde lest teksten...

Det ble en flott boligrepotasje med kjempefine bilder, og en veldig fin tekst!

Tusen takk til Boligpluss-teamet som var her på besøk

2.juli!

En strålende varm sommerdag...

Og en stor takk til Juryen som bestemte at Skogland skulle gå av med seieren!


Fant en lys grønn og rosa mose i skogen her ute! Så da ble det en mose-ball til...

Mange klemmer fra

Fru K

17 kommentarer:

  1. Har kost meg veldig med artikkelen i Boligpluss ! Synes at dere har vært utrolig flinke ! Et utrolig vakkert hjem har dere fått, og dere har vært flinke å ta vare på og bruke igjen. Altfor mange kaster fullt brukelige ting, dere har vært flinke til å se muligheter. Utrolig fortjent at dere vant !

    Ønsker dere en fortryllende uke ! Sikkert helt uvirkelig, men dere har gjort et sterkt inntrykk på mange!

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Eg gler meg sånn til å springe i butikken i morgon tidleg:) Gratulerar igjen:D
    Ynskjer deg ei flott veke!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Jeg ha både lest og sett bildene flere ganger og kommer til å gjøre det flere ganger ;)
    Vakkert, delikat og LEKKERT :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så artig! Gratulerer så masse, det bladet må jeg ha :)

    Dere har et vakkert hjem, og det er ikke så rart at valget falt på Skogland! Skjønner godt det er rart å se hjemmet sitt i et blad. Men tenk hvor mange som blir inspirert av det dere har gjort :)

    Ønsker deg en fin ukestart! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Hei! Gratulerer så mye med seieren! Den er virkelig vel fortjent. Jeg falt fullstendig for både bildene og historien om gården deres, da jeg leste BoligPluss. Ble rett og slett ganske rørt :) Jeg har ikke sett bloggen din før nå, men heretter skal jeg følge med! Dere er kjempeflinke og til stor inspirasjon! Hilsen en annen jente med gammelt hus.

    SvarSlett
  6. heisann:)
    Sier du det,jøss som jeg vinner for tiden hehe!!!SÅ koselig,klart jeg vil ha en oppmerksomhet i posten;)
    mail adr mi er ms-bye@online.no
    Leste hele artikkelen i BP hos min søster idag,virkelig lekkert altså!!!!Vel fortjent spør du meg!
    Ha en fin kveld og uke!

    SvarSlett
  7. Hei og gratulerer så mye.Jeg kjøpte bladet på besinstasjonen i ettermiddag og har bare tittet litt i det enda.Det skal leses på sengen i kveld.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  8. For noen fantastiske bilder i Boligpluss... Helt min stil (slik jeg skulle ønske jeg hadde det). Så bra tips du hadde, om å gjøre det beste utav det du har. Det er jeg bare SÅ enig i! Ha en fin, ny uke! Klem fra Vestfossen! ;)

    SvarSlett
  9. Takk for en fantastisk nytelse ved å se hjemmet deres. Bare å se den enorme kreativiteten dere har,her var det mange ideer å hente. Flott også å se at gjenbruk av det man ikke så som verdifult bare for få år siden nå er bare en nytelse. Gleder meg til å følge dere videre på bloggen.Hilsen Grete fra Sandefjord 1946 modell

    SvarSlett
  10. Til lukke! Det var fortent, og så koselig for Gudrunn. Eg har forresten ei dotter som heiter Gudrunn, ikkje så veldig vanleg i dag, men i "gata" der ho bur er det faktisk 3 som har det navnet( dei er rundt 30 år).Hils!

    SvarSlett
  11. Hei,
    Så nettopp reportasjen på TV2, GRATULERER så mye med Norges vakreste hjem! Jeg er sååå enig:)

    Nydelig historie, dere er kjempeflinke!

    Kan skjønne det er uvirkelig, men veldig fortjent:)Dette må jo være veldig koselig for Gudrun, hun er sikkert kjempestolt!

    Klem:)

    SvarSlett
  12. Hei! For en flott repotasje, og for et flott hjem dere har!!
    Vel fortjent seier:)

    Håper jeg kan få legge deg til i blogglisten min!

    Klem A-H

    SvarSlett
  13. Hei! Gratulerer så mye! Det var vel fortjent. Flotte bilder og bra skrevet artikkel. Fikk også med meg reportasjen på TV2 i dag tidlig. Kjempemoro å se det live også!
    Ha en nydelig høst! Mvh. Mona v/Boligfryd.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med kjempeflott reportasje på Tv2 idag :))
    Var såå moro å se !!!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  15. Gratulerer med prisen, har akkurat sett innlegget fra God morgen norge på nett, nå skal jeg finne fram Boligpluss og lese artikkelen også. Flott inspirasjon for oss som har gamle hus ;)
    Ha en flott høst uke.

    SvarSlett
  16. Hei på deg! Ja, gratulerer fra meg også! Jeg måtte bare linke til videoen på tv2 slik at andre som ikke hadde sett den lett kunne klikke seg inn! Jeg har lest artikkelen flere ganger allerede, og er imponert! Vegg-tekstene dine - har dy malt de på frihånd i kalligrafi, eller er det sjabloner??? Har også vurdert å låne meg en overhead fra en skole, jeg da! Klem fra Gro

    SvarSlett
  17. Så utrolig gøy!!
    Gratulerer så mye:)
    Mvh Rikke

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke Skogland! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails